תחום הטיפולים האסתטיים צובר תאוצה ומושך אליו רופאים רבים המעוניינים בהרחבת ארסנל הטיפולים ומקור הכנסה נוסף

רופאים רבים בישראל גילו בשנים האחרונות יתרון מובהק להשכלה שרכשו ולהכשרה שלהם והחלו להתמקצע גם בטיפולים אסתטיים. נוירולוגים, רופאי משפחה, רופאי עיניים ושיניים הבינו שהידע שלהם כרופאים מאפשר להם להגדיל משמעותית את ארסנל הטיפולים שלהם וגם את ההכנסה – בזכות הטיפולים האסתטיים, שהפכו נפוצים מאוד בישראל.

ד"ר שרון דוידסון מכירה את הנושא מקרוב. היא התחילה את דרכה כרופאת שיניים לפני 26 שנה, היא חיפשה תחום נוסף בו תוכל להשתמש בכישוריה האומנותיים לטובת המטופלים שלה והרחיבה את ארסנל הטיפולים שלה לטיפולים אסתטיים בפנים.

בעוד תחום הטיפולים האסתטיים מקבל תאוצה ישנם רופאים אשר זיהו את הביקוש הגובר לטיפולים אלו והחלו להרחיב את הידע בתחום כדי לענות על הביקוש ולהגדיל את הכנסתם.

"לפני 13 שנה פניתי ללימודים והשתלמויות בחו"ל כי בארץ היה ואקום נורא גדול בתחום", מספרת ד"ר דוידסון. "היו פה הכשרות בטכניקות מאוד ספציפיות וחלקן כבר היו מיושנות.

כשחזרתי התחלתי להתעסק בתחום ונחלתי הצלחה גדולה. תמיד היתה לי יד אומנותית וקלה והשתמשתי בה מאז ומעולם כרופאת שיניים בטיפולים אסתטיים הקשורים לפה ולסת, אבל עכשיו אני כבר עוסקת בכל טיפולי פיסול הפנים בקליניקה שלי וגם מלמדת ומכשירה רופאים אחרים בתחום".

לפרטים על הקורס הקרוב

"חולקת את כל הטיפים עם הרופאים"

ד"ר דוידסון פתחה מכללה המעבירה קורסי הכשרה לרופאים המעוניינים להיכנס לתחום הטיפולים האסתטיים. כל כחודשיים נפתח קורס בסיסי לרופאים מתחילים בן 8 מפגשים של 4.5 שעות ובהמשך קורס למתקדמים המעניק כלים נוספים עבור המטפלים ובו מועברים כל רזי המקצוע.

"היתרון הגדול במכללה הוא שהקורסים נערכים בקבוצות מאוד קטנות ואינטימיות – מה שמאפשר לי תשומת לב אישית לכל רופא, בעיקר בחלק המעשי בו הרופאים לוקחים חלק. היחס האישי ניתן במהלך הקורס אך גם לאחריו ניתנת תמיכה לרופא המתחיל."

ד"ר דוידסון מרצה בבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב ומנוסה מאוד בהעברת הידע שלה הלאה. "אחד הדברים שהכי מאפיינים אותי הוא השיתוף בטיפים הקטנים שהופכים טיפול טוב למושלם" אומרת ד"ר דוידסון.

יש רופאים שמעדיפים לשמור לעצמם את הידע שצברו במהלך השנים, אני הקמתי מכללה בדיוק בשביל זה – אני חולקת עם הרופאים שלי את כל הטיפים, גדולים כקטנים, לטיפולים שהופכים את התוצאות לטבעיות ביותר, ואותם, לרופאים מבוקשים".

לימודי אסתטיקה רפואית

"ליהנות ממקצוע חדש שיש לו ביקוש אדיר"

ד"ר דוידסון מספרת על מקרים רבים בהם רופאים התמקצעו בטיפולים אסתטיים ונהנים מהכנסה יציבה וביקוש שרק עולה עם הזמן. "רופא שמרגיש שהוא מתחבר לטיפולים אסתטיים ויש לו הבנה טובה של מבנה הפנים והפרופורציות, יכול ליהנות ממקצוע חדש שהפך פופולרי מאוד", היא אומרת. "אין היום כמעט אישה בגילאי 40 ומעלה שלא נעזרת בהזרקות מדי כמה חודשים לתחזוק מראה הפנים ושמירה על מראה רענן וצעיר והביקוש הזה יוצר התמחות חדשה. כמו בכל המקצועות האחרים, גם רופאים יכולים להתאים את עצמן לרוח התקופה ולחפש אפיקים חדשים שהם אוהבים ויכולים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם".

"רופא שיש לו ראייה אסתטית טובה יכול ליהנות ממקצוע חדש, מרתק אשר הפך פופולרי מאוד"

"להתחיל לעבוד מיד בסיום ההכשרה"

בקורס נלמדות שיטות שונות לטיפול ומקסום תוצאות. אחת השיטות הינה השימוש בקנולה, שד"ר דוידסון עושה בה שימוש רב בקליניקה שלה. לדבריה, שימוש בקנולה שומר על בטיחות הטיפול, ללא כאב וללא שטפי דם. "הרבה פעמים לקוחות מספרות לי שהן פתאום מקבלות מחמאות מכולם, אבל אף אחד לא מבין מה בדיוק הן עשו".

לדבריה,  זו הייחודיות: "לבצע טיפול אסתטי שניכר בפנים כל רופא יכול, אבל טיפול מעודן שמתאים בדיוק למבנה הפנים של המטופלת ועושה שימוש בחומרים הכי איכותיים – נראה בהתאם והופך את הרופא למבוקש ומוערך".

בנוסף, נלמדים בקורס, אנטומיית הפנים, טיפול בבוטוקס, פיסול פנים, מילוי ועיצוב שפתיים ולחיים, עיצוב וחיטוב קו לסת וסנטר, הרמת גבות, מילוי רקות ועוד. "רופאים שמתחברים לתחום מוזמנים להגיע לקורס מקצועי ואינטימי שנותן את כל הכלים להתחיל לעבוד בתחום מיד", אומרת ד"ר דוידסון ומסכמת: "אני שמה דגש מיוחד על היכרות עם כל הרופאים ותמיד מקדישה זמן לשאלות והסברים. מלמדת ומחזקת בנקודות החלשת שלהם על מנת שכל רופא ירגיש בטוח לעבוד עם מטופלים מיד בסיום ההכשרה".

להרשמה לקורס הקרוב